Keramik nyt

Den 30. november 2020

Her kan du læse et kort referat af mødet mellem holdlederne i keramikværkstedet den 27. november 2020

Der var enighed om følgende punkter:

  • Inga Thorgaard har ansvar for bestilling af ler, glasur og værktøj.
  • Gorm tager sig af det økonomiske og sørger for at bestille varerne.
  • Der afregnes hver måned for forbrug for de faste brugere, mens nye brugere betaler med det samme.
  • Der betales ind på det sædvanlige MobilePay nr. indtil videre, men vi vil snart få vores eget kontonr.
  • Eddie, Rie og Ingrid fylder ovnene og ingen andre.  Hvis nogen vil tømme ovnene, skal de selvfølgelig først åbne dem, når temperaturen er nede.
  • De emner, der får mere end et lag glasur, kan let komme til at løbe under brændingen, så de skal forinden sættes på en skåneplade.
  • Afhent så vidt muligt dine ting inden jul.

———————————————————————-

Den 6. oktober 2020

Krav til antal personer
Grundet Corona må der ifølge opmåling kun være 4 personer i keramik rummet. Ovnrummet tæller for sig selv.

For at alle kan lave keramik, laver vi nu frokost stuen om til keramik lokale. Der må være 8 keramikere i frokoststuen ad gangen.
De fire pladser, der er i keramik rummet, er forbeholdt keramik drejere og folk der skal glasere.

Nye sedler
Da vi jo allerede nu ved, at der nok går lang tid før, de sene eftermiddags hold (Eddies hold) starter igen. Bliver der sat nye sedler op, så skriv jer på, hvad dage i kommer.

Der er mulighed for at tilføje sit telefonnummer. Dette er IKKE et krav, blot hvis man vil.

Holdansvarlig
For at lette kommunikationen i keramik, skal der vælges en holdansvarlig pr. dag.

Der kan ikke holdes keramik møder, grundet forsamlings forbudet. Så hvis man har en holdansvarlig pr. dag. Er det kun 5 personer, der skal mødes.
Så kan der komme styr på hylde fordeling, indkøb, rengøring og hvad folk ellers har på hjertet.

———————————————————————-